niedziela, 22 listopada 2015

#7 Lekka przerwa /K

Czeeść ^^ No trochę to minęło od czasu kiedy na blogu nie pojawiły się żadne nowe wpisy. No cóż, czas trochę na wyjaśnienia. Dlaczego nie było postów ?  Otóż, mi i Agacie popsuły się laptopy. Były dosyć długo w naprawie, nie miałyśmy innego urządzenia, które by nam zastąpiło do blogowania. Nie tylko brak laptopa był tutaj problemem. Jak każdy narzeka na swój plan lekcji, to i my nie mamy jakiegoś fajnego, gdyż codziennie mamy wf, a w poniedziałek kończymy dopiero lekcje o 18. Weekend to czas przygotowania się ponownie do nowego tygodnia. Jakoś sobie ustabilizowałyśmy nasz plan lekcji i już umiemy pogodzić szkołę, a czas wolny na internet. Mi osobiście brakowało pisania bloga, ponieważ dla mnie jest to sama przyjemność. 
No dobra, teraz trochę wkroczmy w klimat świąteczny :) No co prawda, już w sklepach na wystawach pojawiają się zabawki, które zachęcają je do kupna. U mnie w pokoju już od jakiegoś czasu wiszą lampki świąteczne. Dlaczego tak wcześnie ?! Haha, w tym roku stwierdziłam, że moje lampki świąteczne będą powieszone w dzień pierwszej reklamy coca-coli :D Tak, to może dziwne, ale miałam takie postanowienie, heh :) Mam już w połowie kupione prezenty świąteczne dla najbliższej rodziny, ponieważ dostałam niedawno kieszonkowe i stwierdziłam, że jak to ja od razu kupię coś dla siebie typu kosmetyki, a przecież niedługo święta :o ! Jeszcze mi tylko brakuje paru rzeczy, żeby mieć wszystko na zapięty guzik :). 







Mam nadzieję, że dalej będziecie z nami i będziecie czytać naszego bloga, do następnego :)
#Karolina

1 komentarz:

  1. Hahaha :D Fajne postanowienie, w tym roku ta reklama była wyjątkowo wcześnie :)) Ja jeszcze niestety nie kupiłam prezentów, ale w najbliższym czasie zamierzam to zrobić :))
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń